Aynen öyle hocam sivas çok soğuk olur ama bitirdikten sonra ne güzel günlerdi dersiniz

üstünüzü askeriyeye girerken sıkı giyinin bende geçen sene aralıkta teslim olmuştum keşke daha fazla kıyafet giyseydim dedim
Eheheh giderke n öyle yapcam hocam 2 tane içlik giycem