karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim sivas genelde hudut bölgesine atıyor acemi birliğinde bende sivastaydım 173 kişilik bölükten 165 kişi huduta gitti
Hayırlısı olsun hocam ne diyelim.