• 30-10-2022, 17:50:42
    #19
    Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivas a geçip ordan tokat a gittim. 2018 de. Soğuk çok soğuk . Tokat fena değildi Sivas da öyle arkadaşım orda yaptı acemiliği. Kimseye para verme gelmez.
    Bol bol içlik alırım
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler.

    Teşekkür ederim hocam
  • 30-10-2022, 17:51:42
    #20
    hayirli tezkeler hocam. ben de 10 kasimda amasya merkeze gidiyorum. bilen eden varsa fikir verebilirse ben de sevinirim
  • 30-10-2022, 17:52:28
    #21
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayirli tezkeler hocam. ben de 10 kasimda amasya merkeze gidiyorum. bilen eden varsa fikir verebilirse ben de sevinirim
    Sağolun hocam size de hayırlı teskereler. Benim pek bir fikrim yok
  • 30-10-2022, 18:02:17
    #22
    Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Acemi birliğimi sivasta yaptım. yaklaşık 2 ay =) Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler
  • 30-10-2022, 18:03:14
    #23
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Askerliğimi 1 ay önce yaptım. Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler
    Sağolun hocam ne güzel bitirmişsiniz. Askerde istesinler bilgisayarı yeniden keşfederim.
  • 30-10-2022, 18:04:16
    #24
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam ne güzel bitirmişsiniz. Askerde istesinler bilgisayarı yeniden keşfederim.
    Bu arada acemiliğimi sivasta yaptım sorunuz olursa özelden yazabilirsiniz.
  • 30-10-2022, 18:04:50
    #25
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada acemiliğimi sivasta yaptım sorunuz olursa özelden yazabilirsiniz.
    Aslında pek bir sorum yok gibi, havaalanına çok uzak mı?
  • 30-10-2022, 18:09:52
    #26
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında pek bir sorum yok gibi, havaalanına çok uzak mı?
    20 km civarı olması lazımdı çok uzak değil
  • 30-10-2022, 18:10:42
    #27
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 km civarı olması lazımdı çok uzak değil
    sağolun hocam iyi yakınmış.