benim kuşak burdaymiş : )
2006-2007 'de gelenler.
iRC'den mIRC'den sıkılıp web sektörüne girenler kuşaği.
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
103
●8.106
- 29-10-2022, 10:50:06Aynen katılıyorum dostum.ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyinette güzel ortamımız vardı ama admini o dönem olmadık işlere kalkıştı. Böylece r10 ortaya çıktı.
iyinet forumlarına da 2004 de üye olmuşum, o zamanlar 22 yaşındaymışım
https://iyinet.com/kullanici/dll.5051/ - 29-10-2022, 10:52:35Bir dernek kuralım 20+ yıl şeklinde, Coşkun başkandan bedava özellikler isteyelimdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2022, 11:00:18Ben de 2003 de üye olmuşum 30 yaşındayken

https://iyinet.com/kullanici/referxchange.736/
dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2022, 11:03:11myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleJohn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledrift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleD3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle15 seneyi devirmişiz bu forumda toplanıp bir yıllarımı yaad etsek napsakdll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski topraklar klübü : ) - 29-10-2022, 11:03:30Benden 10 yaş büyüksün sanırım, abimiz oluyorsunReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O dönemler web işlerine girenler iyi kazanıyordu. Çok para, az rakip vardı.
Milliyet gibi spam siteler yoktu, google algoritması gelişmemişti.
O zaman fırsatları değerlendiremedim ben pek, günü birlik yaşadım.
Yine şükür iyi hayat yaşadım ama şu an çok iyi yerlerde olabilirmişim aslında.
Birazda yaşın verdiği fırlamalık vardı bende
- 29-10-2022, 11:10:03bende anlatiyim rahmetli diyorum banlandı şimdi ali vardı ( soyturk ) bir script kodlamiştı spam scripti kendisi 50k görmüştü ben aynı scriptle 500k görmüştüm sene 2007'de o zaman mynet'in hiti o kadardı.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen firmalamalık gezmek tozmak herşey çok güzel çatir çatir mfa lardan para geliyor
güzel günler geçiyor güzel saatler geçiyor antalya bodrum felan yaş daha 20-21 var hesabini sen yap.
çok şükür çok parasini yedim internetin. - 29-10-2022, 11:12:07iyinetin kullandığı script mi? arama sonuçlarını subdomain olarak otomatik sayfalar oluşturuyordu. mp3-indir.iyinet.com gibi günde binlerce otomatik subdomain oluşturan bir script yazmışlardı ve hitleri 100x 1000x katlıyordudEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
