• 29-10-2022, 10:49:38
    #28
    benim kuşak burdaymiş : )
    2006-2007 'de gelenler.
    iRC'den mIRC'den sıkılıp web sektörüne girenler kuşaği.
  • 29-10-2022, 10:50:06
    #29
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda sanıyorum benden daha eski bir kaç üye var ama "aktif en yaşlı eski üye" olabilirim.
    Ben foruma üye olduğumda 30 un üzerindeydim ve forumda aklı başında 12 13 yaşında arkadaşlarım vardı. Ciddi ciddi kendi yaş grubumdan daha olgun insanlar vardı. Bu kişilerden babasının ailesinin kredi kartlarını ödeyen ailesini geçindirenler vardı. Bu açıdan bu forumda çok saygı duyuyorum, iyi n et forum dan kopmak zorunda kalarak bu forumu kurmuştuk ve ilk moderatörler olarak bir süre hizmet verdik. O forumu zaten hiç saymıyorum; r10 düşük ve orta düzey iş hayatı açısından türkiye'deki en etkili platform bence. eksisozluk vs donanımhaber gibi forumlarda buradaki iş ortamı yok. O yüzden bu forumu seviyorum ve kullanıyorum. Daha iyi olabilir elbette ve her geçen gün bir şekilde gelişmeye devam ediyor. Ama penetrasyon olarak düşünüldüğünde yanına yaklaşacak bir platform olamaz. O yüzden eski üyeler de çok aktif olmasalar da forumu kullanıyorlar emin olun. Eski üyelerden forumu kullanmayanların bir çoğu da çok profesyonel olarak şirketleri bünyesinde hizmet veriyorlar ve foruma girecek gerekçeleri yok. Fazla detaya girmeyeyim ortamdaki ortalama kalite yüzünden girmek istemeyen insanlar da var. Forumda ne yazık ki çok kalabalık çok büyük zaman kaybını da getiriyor. Ama nimet külfet dengesi açısından bence r10 u kullanmak avantajlı ve bu yüzden buradayım.
    Aynen katılıyorum dostum.
    iyinette güzel ortamımız vardı ama admini o dönem olmadık işlere kalkıştı. Böylece r10 ortaya çıktı.
    iyinet forumlarına da 2004 de üye olmuşum, o zamanlar 22 yaşındaymışım

    https://iyinet.com/kullanici/dll.5051/
  • 29-10-2022, 10:52:35
    #30
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kuşak burdaymiş : )
    2006-2007 'de gelenler.
    iRC'den mIRC'den sıkılıp web sektörüne girenler kuşaği.
    Bir dernek kuralım 20+ yıl şeklinde, Coşkun başkandan bedava özellikler isteyelim
  • 29-10-2022, 10:54:10
    #31
    Veritabanı arızasında benimde eski üyeliğim gitmişti, bildirmiştim fakat geri dönüş anlamamıştım çok sonra bu hesabı açmıştım, duygulandım
  • 29-10-2022, 11:00:18
    #32
    Ben de 2003 de üye olmuşum 30 yaşındayken

    https://iyinet.com/kullanici/referxchange.736/

    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum dostum.
    iyinette güzel ortamımız vardı ama admini o dönem olmadık işlere kalkıştı. Böylece r10 ortaya çıktı.
    iyinet forumlarına da 2004 de üye olmuşum, o zamanlar 22 yaşındaymışım

    https://iyinet.com/kullanici/dll.5051/
  • 29-10-2022, 11:03:11
    #33
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlandık
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malasef eski üyelerin biçogu zaman içerisinde bıraktı forumu.eskilerden biçok kişi aklıma geliyor,arada bakıyorum,yıllardır ugramamışlar siteye.insan bi üzülüyor
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be ne geçmiş yıllar
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakit buldukça bakınıyoruz.
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En uzun soluklu üyeliğim burası (:
    ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HackHell ile beraber başladık yolculuğumuza. O kapandı burdan devam
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk üyeyi geçtim bu foruma ilk üye olduğumda 14-15 yaşında çocuklar vardı.
    Şimdi hepsi adam oldular çoluğa çocuğa karıştılar. )))
    Zaman hızlı geçiyor gençler kendinizi geliştirin.
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda sanıyorum benden daha eski bir kaç üye var ama "aktif en yaşlı eski üye" olabilirim.
    Ben foruma üye olduğumda 30 un üzerindeydim ve forumda aklı başında 12 13 yaşında arkadaşlarım vardı. Ciddi ciddi kendi yaş grubumdan daha olgun insanlar vardı. Bu kişilerden babasının ailesinin kredi kartlarını ödeyen ailesini geçindirenler vardı. Bu açıdan bu forumda çok saygı duyuyorum, iyi n et forum dan kopmak zorunda kalarak bu forumu kurmuştuk ve ilk moderatörler olarak bir süre hizmet verdik. O forumu zaten hiç saymıyorum; r10 düşük ve orta düzey iş hayatı açısından türkiye'deki en etkili platform bence. eksisozluk vs donanımhaber gibi forumlarda buradaki iş ortamı yok. O yüzden bu forumu seviyorum ve kullanıyorum. Daha iyi olabilir elbette ve her geçen gün bir şekilde gelişmeye devam ediyor. Ama penetrasyon olarak düşünüldüğünde yanına yaklaşacak bir platform olamaz. O yüzden eski üyeler de çok aktif olmasalar da forumu kullanıyorlar emin olun. Eski üyelerden forumu kullanmayanların bir çoğu da çok profesyonel olarak şirketleri bünyesinde hizmet veriyorlar ve foruma girecek gerekçeleri yok. Fazla detaya girmeyeyim ortamdaki ortalama kalite yüzünden girmek istemeyen insanlar da var. Forumda ne yazık ki çok kalabalık çok büyük zaman kaybını da getiriyor. Ama nimet külfet dengesi açısından bence r10 u kullanmak avantajlı ve bu yüzden buradayım.
    hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllar geçsede vazgeçemediğimiz yerimiz r10
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşadığımız sürece buradayız inşallah
    Çoğu kişi web işlerini vs. bıraktığından forumu da bıraktılar sanırım. Sonuçta burası ekşisözlük gibi bir platform değil. Daha çok ticaret dönüyor, ekmek kapısı çoğu insanın.
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dernek kuralım 20+ yıl şeklinde, Coşkun başkandan bedava özellikler isteyelim
    15 seneyi devirmişiz bu forumda toplanıp bir yıllarımı yaad etsek napsak
    eski topraklar klübü : )
  • 29-10-2022, 11:03:30
    #34
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2003 de üye olmuşum 30 yaşındayken

    https://iyinet.com/kullanici/referxchange.736/
    Benden 10 yaş büyüksün sanırım, abimiz oluyorsun
    O dönemler web işlerine girenler iyi kazanıyordu. Çok para, az rakip vardı.
    Milliyet gibi spam siteler yoktu, google algoritması gelişmemişti.
    O zaman fırsatları değerlendiremedim ben pek, günü birlik yaşadım.
    Yine şükür iyi hayat yaşadım ama şu an çok iyi yerlerde olabilirmişim aslında.
    Birazda yaşın verdiği fırlamalık vardı bende
  • 29-10-2022, 11:10:03
    #35
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden 10 yaş büyüksün sanırım, abimiz oluyorsun
    O dönemler web işlerine girenler iyi kazanıyordu. Çok para, az rakip vardı.
    Milliyet gibi spam siteler yoktu, google algoritması gelişmemişti.
    O zaman fırsatları değerlendiremedim ben pek, günü birlik yaşadım.
    Yine şükür iyi hayat yaşadım ama şu an çok iyi yerlerde olabilirmişim aslında.
    Birazda yaşın verdiği fırlamalık vardı bende
    bende anlatiyim rahmetli diyorum banlandı şimdi ali vardı ( soyturk ) bir script kodlamiştı spam scripti kendisi 50k görmüştü ben aynı scriptle 500k görmüştüm sene 2007'de o zaman mynet'in hiti o kadardı.
    aynen firmalamalık gezmek tozmak herşey çok güzel çatir çatir mfa lardan para geliyor
    güzel günler geçiyor güzel saatler geçiyor antalya bodrum felan yaş daha 20-21 var hesabini sen yap.
    çok şükür çok parasini yedim internetin.
  • 29-10-2022, 11:12:07
    #36
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bene anlatiyim rahmetli diyorum banlandı şimdi ali vardı ( soyturk ) bir script kodlamiştı spam scripti kendisi 50k görmüştü ben aynı scriptle 500k görmüştüm sene 2007'de o zaman mynet'in hiti o kadardı.
    iyinetin kullandığı script mi? arama sonuçlarını subdomain olarak otomatik sayfalar oluşturuyordu. mp3-indir.iyinet.com gibi günde binlerce otomatik subdomain oluşturan bir script yazmışlardı ve hitleri 100x 1000x katlıyordu