Benden 10 yaş büyüksün sanırım, abimiz oluyorsun

O dönemler web işlerine girenler iyi kazanıyordu. Çok para, az rakip vardı.
Milliyet gibi spam siteler yoktu, google algoritması gelişmemişti.
O zaman fırsatları değerlendiremedim ben pek, günü birlik yaşadım.
Yine şükür iyi hayat yaşadım ama şu an çok iyi yerlerde olabilirmişim aslında.
Birazda yaşın verdiği fırlamalık vardı bende
bende anlatiyim rahmetli diyorum banlandı şimdi ali vardı ( soyturk ) bir script kodlamiştı spam scripti kendisi 50k görmüştü ben aynı scriptle 500k görmüştüm sene 2007'de o zaman mynet'in hiti o kadardı.
aynen firmalamalık gezmek tozmak herşey çok güzel çatir çatir mfa lardan para geliyor

güzel günler geçiyor güzel saatler geçiyor antalya bodrum felan yaş daha 20-21 var hesabini sen yap.
çok şükür çok parasini yedim internetin.