ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda sanıyorum benden daha eski bir kaç üye var ama "aktif en yaşlı eski üye" olabilirim.
Ben foruma üye olduğumda 30 un üzerindeydim ve forumda aklı başında 12 13 yaşında arkadaşlarım vardı. Ciddi ciddi kendi yaş grubumdan daha olgun insanlar vardı. Bu kişilerden babasının ailesinin kredi kartlarını ödeyen ailesini geçindirenler vardı. Bu açıdan bu forumda çok saygı duyuyorum, iyi n et forum dan kopmak zorunda kalarak bu forumu kurmuştuk ve ilk moderatörler olarak bir süre hizmet verdik. O forumu zaten hiç saymıyorum; r10 düşük ve orta düzey iş hayatı açısından türkiye'deki en etkili platform bence. eksisozluk vs donanımhaber gibi forumlarda buradaki iş ortamı yok. O yüzden bu forumu seviyorum ve kullanıyorum. Daha iyi olabilir elbette ve her geçen gün bir şekilde gelişmeye devam ediyor. Ama penetrasyon olarak düşünüldüğünde yanına yaklaşacak bir platform olamaz. O yüzden eski üyeler de çok aktif olmasalar da forumu kullanıyorlar emin olun. Eski üyelerden forumu kullanmayanların bir çoğu da çok profesyonel olarak şirketleri bünyesinde hizmet veriyorlar ve foruma girecek gerekçeleri yok. Fazla detaya girmeyeyim ortamdaki ortalama kalite yüzünden girmek istemeyen insanlar da var. Forumda ne yazık ki çok kalabalık çok büyük zaman kaybını da getiriyor. Ama nimet külfet dengesi açısından bence r10 u kullanmak avantajlı ve bu yüzden buradayım.
Aynen katılıyorum dostum.
iyinette güzel ortamımız vardı ama admini o dönem olmadık işlere kalkıştı. Böylece r10 ortaya çıktı.
iyinet forumlarına da 2004 de üye olmuşum, o zamanlar 22 yaşındaymışım

https://iyinet.com/kullanici/dll.5051/