Ben de 2003 de üye olmuşum 30 yaşındayken
https://iyinet.com/kullanici/referxchange.736/
Aynen katılıyorum dostum.
iyinette güzel ortamımız vardı ama admini o dönem olmadık işlere kalkıştı. Böylece r10 ortaya çıktı.
iyinet forumlarına da 2004 de üye olmuşum, o zamanlar 22 yaşındaymışım
https://iyinet.com/kullanici/dll.5051/