malasef eski üyelerin biçogu zaman içerisinde bıraktı forumu.eskilerden biçok kişi aklıma geliyor,arada bakıyorum,yıllardır ugramamışlar siteye.insan bi üzülüyor
Vakit buldukça bakınıyoruz.
En uzun soluklu üyeliğim burası (:
HackHell ile beraber başladık yolculuğumuza. O kapandı burdan devam
İlk üyeyi geçtim bu foruma ilk üye olduğumda 14-15 yaşında çocuklar vardı.
Şimdi hepsi adam oldular çoluğa çocuğa karıştılar. )))
Zaman hızlı geçiyor gençler kendinizi geliştirin.
forumda sanıyorum benden daha eski bir kaç üye var ama "aktif en yaşlı eski üye" olabilirim.

Ben foruma üye olduğumda 30 un üzerindeydim ve forumda aklı başında 12 13 yaşında arkadaşlarım vardı. Ciddi ciddi kendi yaş grubumdan daha olgun insanlar vardı. Bu kişilerden babasının ailesinin kredi kartlarını ödeyen ailesini geçindirenler vardı. Bu açıdan bu forumda çok saygı duyuyorum, iyi n et forum dan kopmak zorunda kalarak bu forumu kurmuştuk ve ilk moderatörler olarak bir süre hizmet verdik. O forumu zaten hiç saymıyorum;
r10 düşük ve orta düzey iş hayatı açısından türkiye'deki en etkili platform bence. eksisozluk vs donanımhaber gibi forumlarda buradaki iş ortamı yok. O yüzden bu forumu seviyorum ve kullanıyorum. Daha iyi olabilir elbette ve her geçen gün bir şekilde gelişmeye devam ediyor. Ama penetrasyon olarak düşünüldüğünde yanına yaklaşacak bir platform olamaz. O yüzden eski üyeler de çok aktif olmasalar da forumu kullanıyorlar emin olun. Eski üyelerden forumu kullanmayanların bir çoğu da çok profesyonel olarak şirketleri bünyesinde hizmet veriyorlar ve foruma girecek gerekçeleri yok. Fazla detaya girmeyeyim ortamdaki ortalama kalite yüzünden girmek istemeyen insanlar da var. Forumda ne yazık ki çok kalabalık çok büyük zaman kaybını da getiriyor. Ama nimet külfet dengesi açısından bence r10 u kullanmak avantajlı ve bu yüzden buradayım.
Yıllar geçsede vazgeçemediğimiz yerimiz r10
Yaşadığımız sürece buradayız inşallah

Çoğu kişi web işlerini vs. bıraktığından forumu da bıraktılar sanırım. Sonuçta burası ekşisözlük gibi bir platform değil. Daha çok ticaret dönüyor, ekmek kapısı çoğu insanın.
Bir dernek kuralım 20+ yıl şeklinde, Coşkun başkandan bedava özellikler isteyelim
15 seneyi devirmişiz bu forumda toplanıp bir yıllarımı yaad etsek napsak
eski topraklar klübü : )