dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim kuşak burdaymiş : )
2006-2007 'de gelenler.
iRC'den mIRC'den sıkılıp web sektörüne girenler kuşaği.
Bir dernek kuralım 20+ yıl şeklinde, Coşkun başkandan bedava özellikler isteyelim