ircpolice adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Param Pos Rezaleti - 400.000TL Param el koydular maillere cevap yok
21
●2.660
- 19-10-2022, 16:22:15Şikayet var üzerinde büyük olay döndüğü anlaşılıyor.
Bu param sistemine birileri üye olup phishing siteleri için ödeme altyapısı almışlar.
Sonra BİM Cell kontör ve İzmirim Kart kontör satıyormuş gibi dalgın ve bilinçsiz insanları çarpmışlar.
Şikayet var bimcell kartına izmirim kartına 100 lira yüklemeye çalışırken 2000 lira parası çekilen insanlarla dolu.
Millet HES yüklemek için kontör yüklemek için 100 liralık işlem yapmış, cep telefonlarına 3D secure kodu 2000 liralık işlem için gelmiş hiç dikkat etmeden girip işlemi onaylamışlar.
Son bir haftadır açılan bir sürü işlem görünüyor. Bu dol@ndırıcılık olayı firmanın sermayesini aşarsa normal kullanıcıların ödemeleri aksayabilir ya da yapamayabilirler.
Bence konu sahibi bir an önce avukatı ile mahkemenin yolunu tutup yasal olarak işlem yaptırmayı denemeli.
Yoksa çok geç olabilir. 400 bin az para değil. - 19-10-2022, 16:25:32Ne diyosun ya ... Değil tabi bro 400.000TL para bir sürü ödeme programımız var, net bilgide alamıyoruz, yok harcam itirazı GELEBİLİRMİŞdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 3000 tane çekim yapıyoruz 17 tane itiraz geldi diye bloke koyuyorlar, itiraz tutarı 10.000TL , hadi tamam x10 yap 100.000TL bloke koy, 400.000TL nedir? Şaka gibi cidden
- 19-10-2022, 16:29:43Ne kadar bir tutar bro ?Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 16:30:492400 çekim sonrası gelen 2. itirazdan sonra paratika bana bloke koymuştu.Sebep arıyorlar.ozandrm1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayı aldık mı evet. Ama o zamanki para şimdinin parası filan derken değer kaybetti.Çok büyük zarar ettirdi bize. - 19-10-2022, 16:31:58https://www.sikayetvar.com/paramozandrm1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet var da ben 2-3 haftaya yayılmış onlarca şikayet gördüm.
Bimcell kontörden izmirim karta eskişehir karttan HGS geçişine kadar bir çok işlem esnasında insanlar 100 liralık işlem yapmaya çalışırken 1500-2000 lira paraları çekilmiş.
Anladığım kadarı ile birileri HGS yükleme, izmirim kart yükleme gibi phishing siteleri açmış, reklamla insanları getirip 100 liralık işlem için 2 bin lira paralarını çekmiş.
İnsanlar dikkatsizce cep telefonlarına gelen sms te yazan tutarlara bakmadan cebe gelen 2000 bin liralık işlem kodunu girip işlemi onaylamışlar.
Milyon liraları bulabilir bu vurgun.
Şirket bu işin altından kalkmak için tüm harcama itirazı alan firmaları dondurabilir iş netlik kazanana kadar tüm ödemeleri manuel denetleyerek firmaların paralarını geciktirebilir.
Bence avukatınız ile durum hakkında bilgi talep edin protesto çekin. - 19-10-2022, 16:33:23Çok geçmiş olsun, cidden çok mağdur ettiler bizi, harcama itirazı geliyor diye bloke nedir ? Facebook'a da itiraz geliyor bu kadar doğal bir durum olabilir mi?Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 3000 tane çekim yapıyoruz 17 tane itiraz geldi diye bloke koyuyorlar, itiraz tutarı 10.000TL , hadi tamam x10 yap 100.000TL bloke koy, 400.000TL nedir? Şaka gibi cidden