Ne diyosun ya ... Değil tabi bro 400.000TL para bir sürü ödeme programımız var, net bilgide alamıyoruz, yok harcam itirazı GELEBİLİRMİŞ

Ayda 3000 tane çekim yapıyoruz 17 tane itiraz geldi diye bloke koyuyorlar, itiraz tutarı 10.000TL , hadi tamam x10 yap 100.000TL bloke koy, 400.000TL nedir? Şaka gibi cidden
2400 çekim sonrası gelen 2. itirazdan sonra paratika bana bloke koymuştu.Sebep arıyorlar.
Parayı aldık mı evet. Ama o zamanki para şimdinin parası filan derken değer kaybetti.Çok büyük zarar ettirdi bize.