2400 çekim sonrası gelen 2. itirazdan sonra paratika bana bloke koymuştu.Sebep arıyorlar.
Parayı aldık mı evet. Ama o zamanki para şimdinin parası filan derken değer kaybetti.Çok büyük zarar ettirdi bize.
Çok geçmiş olsun, cidden çok mağdur ettiler bizi, harcama itirazı geliyor diye bloke nedir ? Facebook'a da itiraz geliyor bu kadar doğal bir durum olabilir mi?