Şikayet var üzerinde büyük olay döndüğü anlaşılıyor.
Bu param sistemine birileri üye olup phishing siteleri için ödeme altyapısı almışlar.
Sonra BİM Cell kontör ve İzmirim Kart kontör satıyormuş gibi dalgın ve bilinçsiz insanları çarpmışlar.
Şikayet var bimcell kartına izmirim kartına 100 lira yüklemeye çalışırken 2000 lira parası çekilen insanlarla dolu.
Millet HES yüklemek için kontör yüklemek için 100 liralık işlem yapmış, cep telefonlarına 3D secure kodu 2000 liralık işlem için gelmiş hiç dikkat etmeden girip işlemi onaylamışlar.
Son bir haftadır açılan bir sürü işlem görünüyor. Bu dol@ndırıcılık olayı firmanın sermayesini aşarsa normal kullanıcıların ödemeleri aksayabilir ya da yapamayabilirler.
Bence konu sahibi bir an önce avukatı ile mahkemenin yolunu tutup yasal olarak işlem yaptırmayı denemeli.
Yoksa çok geç olabilir. 400 bin az para değil.