digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet var üzerinde büyük olay döndüğü anlaşılıyor.
Bu param sistemine birileri üye olup phishing siteleri için ödeme altyapısı almışlar.
Sonra BİM Cell kontör ve İzmirim Kart kontör satıyormuş gibi dalgın ve bilinçsiz insanları çarpmışlar.
Şikayet var bimcell kartına izmirim kartına 100 lira yüklemeye çalışırken 2000 lira parası çekilen insanlarla dolu.
Bence konu sahibi bir an önce avukatı ile mahkemenin yolunu tutup yasal olarak işlem yaptırmayı denemeli.
Yoksa çok geç olabilir. 400 bin az para değil.
Ne diyosun ya ... Değil tabi bro 400.000TL para bir sürü ödeme programımız var, net bilgide alamıyoruz, yok harcam itirazı GELEBİLİRMİŞ Ayda 3000 tane çekim yapıyoruz 17 tane itiraz geldi diye bloke koyuyorlar, itiraz tutarı 10.000TL , hadi tamam x10 yap 100.000TL bloke koy, 400.000TL nedir? Şaka gibi cidden