• 06-10-2022, 17:48:04
    #1
    Selam hocalarım buradan birine kedi sahiplendirmiştim 2 3 ay sonra durumunu öğrenmek istediğimde kendisine 3 ekimde ulaştım ve tatilde olduğunu kediye ablasının baktığını söyledi sadece fotoğraf istemiştim oysa ki ve 3 4 gün sonra tekrar yazın diye bir cevap aldım dün saat 20.00 civarı yazdım hala bir cevap yok benden tavsiye vereceğiniz kişiyi iyi seçin hocalarım açıkçası ben pişman oldum bu duruma şuan kediden ne haber var ne bişey scotish cinsiydi
  • 06-10-2022, 17:51:27
    #2
    Satışını yaptığını düşünüyorum. Umarım başka bir sıkıntı gelmemiştir başına ancak bu durumlar genelde başka birilerine satışı ile sonuçlanıyor.
  • 06-10-2022, 17:51:33
    #3
    Kimseye ithafta bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın ama ilk defa kedi sahiplenen insanlar özellikle yavru kedi alıp büyüyünce ya sokağa atıyor ya barınağa. Maalesef bazılarının hayvan sevgisi sadece gösterişten ibaret. Hayvan severim der ama cins olsun ister, şu renk olsun şöyle olsun diye seçenek sunar. Kimse kimseyi kandırmasın. O hayvanı sahiplendiyseniz ömür boyu bakmanız gerekecek. Bu sorumluluğu alamıyorsanız hiç beslemeyin.
  • 06-10-2022, 17:53:32
    #4
    Endişeniz normal ama bence iyidir içinizi güzel tutun
  • 06-10-2022, 17:56:20
    #5
    HSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışını yaptığını düşünüyorum. Umarım başka bir sıkıntı gelmemiştir başına ancak bu durumlar genelde başka birilerine satışı ile sonuçlanıyor.
    Kendisinin de bir hayvanı olduğunu söylemişti oysa ki ablanızın telefonu yok mu dediğimdeyse cevapta alamadım

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye ithafta bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın ama ilk defa kedi sahiplenen insanlar özellikle yavru kedi alıp büyüyünce ya sokağa atıyor ya barınağa. Maalesef bazılarının hayvan sevgisi sadece gösterişten ibaret. Hayvan severim der ama cins olsun ister, şu renk olsun şöyle olsun diye seçenek sunar. Kimse kimseyi kandırmasın. O hayvanı sahiplendiyseniz ömür boyu bakmanız gerekecek. Bu sorumluluğu alamıyorsanız hiç beslemeyin.
    Hocam bizim verme sebebimiz şuydu kedi bir akrabamın ve başımızda bir kayıp oldu kedi sahibinin annesi vefat edince ve evde yaklaşık 3 4 ay süreyle giremedi evde vefat etmişti kediye de bakamayınca sahiplendirmek istedik haftada bir eve geliyorduk mamasını koyup çıkıyorduk bu süreçte
  • 06-10-2022, 17:57:42
    #6
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Endişeniz normal ama bence iyidir içinizi güzel tutun
    Bilemiyorum hocam şu dönemde telefon kullanmayan çok az insan var fotoğraf çekip göndermek çok zor birşey değil bence cevap dahi verilmiyor
  • 06-10-2022, 18:01:57
    #7
    Hayvan sahiplendirecekseniz belirli sorumlulukları ve gücü oturmuş insanları tercih edin.
    Sevginin hiç bir önemi yoktur önemli olan sorumluluk sahibi olmaktır.
    Öğrencilere, 21 yaşından küçüklere, garanti bir işe ve gelire sahip olmayanlara, kurulu düzeni olmayanlara, sorumluluk sahibi olduğunu kanıtlayan özellikleri olmayanlara hayvan sahiplendirmeyin.
    Hayvan sahiplendirmede en ideali sorumluluk sahibi ailelere hayvan sahiplendirmektir.
  • 06-10-2022, 18:17:46
    #8
    çok üzüldüm fotoğraf alamamanıza umarım iyidir ama sahiplendirme olayında güvenin ve artık bağları koparın. o kişi de aklınız kalırsa stres yaparsınız buda iyi bir şey değil.
  • 06-10-2022, 18:27:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemiyorum hocam şu dönemde telefon kullanmayan çok az insan var fotoğraf çekip göndermek çok zor birşey değil bence cevap dahi verilmiyor
    Kedi varsa sahiplenebilirim İstanbul'da 1+1 evde tek yaşıyorum hocam 60 metre karelik bir alan gayet yeterli diye düşünüyorum önceden tecrübem de var sahiplendirmeyi düşünüyorsanız eğer veya çevrenizde düşünen varsa diye yazıyorum