Bilemiyorum hocam şu dönemde telefon kullanmayan çok az insan var fotoğraf çekip göndermek çok zor birşey değil bence cevap dahi verilmiyor
Kedi varsa sahiplenebilirim İstanbul'da 1+1 evde tek yaşıyorum hocam 60 metre karelik bir alan gayet yeterli diye düşünüyorum önceden tecrübem de var sahiplendirmeyi düşünüyorsanız eğer veya çevrenizde düşünen varsa diye yazıyorum