Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Endişeniz normal ama bence iyidir içinizi güzel tutun
Bilemiyorum hocam şu dönemde telefon kullanmayan çok az insan var fotoğraf çekip göndermek çok zor birşey değil bence cevap dahi verilmiyor