Selam hocalarım buradan birine kedi sahiplendirmiştim 2 3 ay sonra durumunu öğrenmek istediğimde kendisine 3 ekimde ulaştım ve tatilde olduğunu kediye ablasının baktığını söyledi sadece fotoğraf istemiştim oysa ki ve 3 4 gün sonra tekrar yazın diye bir cevap aldım dün saat 20.00 civarı yazdım hala bir cevap yok benden tavsiye vereceğiniz kişiyi iyi seçin hocalarım açıkçası ben pişman oldum bu duruma şuan kediden ne haber var ne bişey scotish cinsiydi