Kimseye ithafta bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın ama ilk defa kedi sahiplenen insanlar özellikle yavru kedi alıp büyüyünce ya sokağa atıyor ya barınağa. Maalesef bazılarının hayvan sevgisi sadece gösterişten ibaret. Hayvan severim der ama cins olsun ister, şu renk olsun şöyle olsun diye seçenek sunar. Kimse kimseyi kandırmasın. O hayvanı sahiplendiyseniz ömür boyu bakmanız gerekecek. Bu sorumluluğu alamıyorsanız hiç beslemeyin.