• 27-09-2022, 11:15:35
    #19
    Nasa, amerikanın diyanetidir. yıllık milyonlarca dolar para aktarırılıyor uzay araştırmaları için. Elde ne var? koca bir hiç. para nerde? paralar cukka. önce aya gitsinler.
  • 27-09-2022, 12:02:57
    #20
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasa, amerikanın diyanetidir. yıllık milyonlarca dolar para aktarırılıyor uzay araştırmaları için. Elde ne var? koca bir hiç. para nerde? paralar cukka. önce aya gitsinler.
    hocam 69'da gittiler, yoksa sizin bi bildiğiniz mi var? 🤨
  • 27-09-2022, 13:27:41
    #21
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 69'da gittiler, yoksa sizin bi bildiğiniz mi var? 🤨
    Nasa astronotları 2018 yılındaki röportajında henüz van allen kuşağını geçemedik, geçtiğimiz taktide aya seyahat edeceğiz demişti. başka bir astronot neden artık aya gidilmiyor sorusuna, çünkü aya gidiş belgelerini kaybettik gibi saçma bir açıklama yapmıştı. ayrıca 69 yılında doğru düzgün teknoloji yoktu. 69 yılında aya gidilmiş olsaydı şu an aya turizm seyahetleri yapılır amerika bu işden milyarlarca dolar gelir elde ederdi. kendi düşüncelerim bu yönde.
  • 27-09-2022, 13:44:42
    #22
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasa astronotları 2018 yılındaki röportajında henüz van allen kuşağını geçemedik, geçtiğimiz taktide aya seyahat edeceğiz demişti. başka bir astronot neden artık aya gidilmiyor sorusuna, çünkü aya gidiş belgelerini kaybettik gibi saçma bir açıklama yapmıştı. ayrıca 69 yılında doğru düzgün teknoloji yoktu. 69 yılında aya gidilmiş olsaydı şu an aya turizm seyahetleri yapılır amerika bu işden milyarlarca dolar gelir elde ederdi. kendi düşüncelerim bu yönde.
    Kesinlikle sana katılıyorum 69 yılında gidilen yere teknolojinin dibine vurulmuş zaman da gidilmiyorsa orada bir sıkıntı var demektir.
    Daha önce bazı astronotların beyanları vardı film setinde çekildi bunlar gibisinden beyanatları yok ettiler internet den.

    Nasa ve Masa oyunları Taht oyunları gibi oldu.
    Nasa'ya inancım sıfır. Hep Amerika'nın oyunları bunlar
  • 27-09-2022, 13:52:27
    #23
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasa, amerikanın diyanetidir. yıllık milyonlarca dolar para aktarırılıyor uzay araştırmaları için. Elde ne var? koca bir hiç. para nerde? paralar cukka. önce aya gitsinler.
    Artemis ?
  • 27-09-2022, 14:03:30
    #24
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasa astronotları 2018 yılındaki röportajında henüz van allen kuşağını geçemedik, geçtiğimiz taktide aya seyahat edeceğiz demişti. başka bir astronot neden artık aya gidilmiyor sorusuna, çünkü aya gidiş belgelerini kaybettik gibi saçma bir açıklama yapmıştı. ayrıca 69 yılında doğru düzgün teknoloji yoktu. 69 yılında aya gidilmiş olsaydı şu an aya turizm seyahetleri yapılır amerika bu işden milyarlarca dolar gelir elde ederdi. kendi düşüncelerim bu yönde.
    evet hocam aya turizm seyahatlari yapilirdi, apollo gorevinin maliyetlerini arastirin bir kim gidebilir oraya.
    bi tane dogru kaynak, makale gostermeden boyle atip tutuyosunuz. yok su soyle demisti, yok boyle aciklama olmustu. kim demisti desem isim veremeyeceksiniz. gecin bunlari.
  • 27-09-2022, 14:58:38
    #25
    Bilim ve uzayla hiç ilgilenmeyip sonra düz mantıkla fikri beyan etmek doğru değil.

    Aya neden gitti Amerika?
    Çünkü uzaya ilk uydu, uzaya ilk insan çıkaran Sovyet Rusya'ydı.
    İzzet'i Nefs meselesi olduğu için gittiler.

    Neden Aya gitmeyi bıraktılar?
    Çünkü Aya gitmenin maliyeti o kadar yüksek ki.
    Bugünün parası ile yarım trilyonlar dolar harcandı o projeler için.
    Aya her gidiş 200 milyar dolar tutarken bunun karşılığında alınabilecek bir zenginlik ve kaynak yok.
    O yüzden gidilebileceği ispatlandı ve program devam ettirilmedi çünkü para boşa gidiyor.

    Aya gitmediler de stüdyoda oyun mu yaptılar?
    Eğer böyle bir şey olsaydı bunu zırva komplo teorisyenlerinden değiil Sovyet Rusya'dan duyardık.
    Çünkü Amerika Aya giderken rakipleri Sovyet Rusya da aya insan göndermek için çalışıyordu.
    Rusların roket denemeleri başarısız olunca Amerika Aya Ruslardan önce gitti ve bu seyahati Ruslar izlediler.
    Ruslar ayın çevresine karanlık yüzünü görebilecek uydular da göndermiştir hatta 1966 da aya ilk insansız yumuşak inişi gerçekleştirmiştir.
    Ay çevresinde dünya çevresindeki uyduları ile Amerikanın tüm uzay programını takip eden en büyük rakipleri Sovyet Rusya Amerika'nın aya gitmediğini söylemiyor ama klavye başında araştırma yapan ultra bilinçli insanlar Amerika nın aya inmediğinden emin )))

    Bu astreoide çarpış bir deneme.
    Dünyayı korumak için dünyanın çok uzak yörüngesinde böyle araçlar tutabiliriz.
    Bu araçlar hem gözlem için hem de bir tehdit halinde o meteora çarparak patlamak için kullanılabilir.
    Çünkü bir göktaşını yeterince uzakta tespit edebilirsek ve yeterince uzakta bir çarpışma yaratabilirsek yörüngesini değiştirebiliriz.
  • 27-09-2022, 15:24:45
    #26
    şu komplo teoricileri yok mu koca koca ülkelerin , büyük bilim insanlarının göremediği büyük oyunu görürler. Kaynakları da facebook gruplarıdır genelde yada twitter.
  • 27-09-2022, 15:36:54
    #27
    Sanki tek amerikalar çıktı uzaya
    Bu olay büyük bir olay tebrikler emeği geçen herkese