Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasa astronotları 2018 yılındaki röportajında henüz van allen kuşağını geçemedik, geçtiğimiz taktide aya seyahat edeceğiz demişti. başka bir astronot neden artık aya gidilmiyor sorusuna, çünkü aya gidiş belgelerini kaybettik gibi saçma bir açıklama yapmıştı. ayrıca 69 yılında doğru düzgün teknoloji yoktu. 69 yılında aya gidilmiş olsaydı şu an aya turizm seyahetleri yapılır amerika bu işden milyarlarca dolar gelir elde ederdi. kendi düşüncelerim bu yönde.
Kesinlikle sana katılıyorum 69 yılında gidilen yere teknolojinin dibine vurulmuş zaman da gidilmiyorsa orada bir sıkıntı var demektir.
Daha önce bazı astronotların beyanları vardı film setinde çekildi bunlar gibisinden beyanatları yok ettiler internet den.

Nasa ve Masa oyunları Taht oyunları gibi oldu.
Nasa'ya inancım sıfır. Hep Amerika'nın oyunları bunlar