hocam 69'da gittiler, yoksa sizin bi bildiğiniz mi var? 🤨
Nasa astronotları 2018 yılındaki röportajında henüz van allen kuşağını geçemedik, geçtiğimiz taktide aya seyahat edeceğiz demişti. başka bir astronot neden artık aya gidilmiyor sorusuna, çünkü aya gidiş belgelerini kaybettik gibi saçma bir açıklama yapmıştı. ayrıca 69 yılında doğru düzgün teknoloji yoktu. 69 yılında aya gidilmiş olsaydı şu an aya turizm seyahetleri yapılır amerika bu işden milyarlarca dolar gelir elde ederdi. kendi düşüncelerim bu yönde.