Bilim ve uzayla hiç ilgilenmeyip sonra düz mantıkla fikri beyan etmek doğru değil.
Aya neden gitti Amerika?
Çünkü uzaya ilk uydu, uzaya ilk insan çıkaran Sovyet Rusya'ydı.
İzzet'i Nefs meselesi olduğu için gittiler.
Neden Aya gitmeyi bıraktılar?
Çünkü Aya gitmenin maliyeti o kadar yüksek ki.
Bugünün parası ile yarım trilyonlar dolar harcandı o projeler için.
Aya her gidiş 200 milyar dolar tutarken bunun karşılığında alınabilecek bir zenginlik ve kaynak yok.
O yüzden gidilebileceği ispatlandı ve program devam ettirilmedi çünkü para boşa gidiyor.
Aya gitmediler de stüdyoda oyun mu yaptılar?
Eğer böyle bir şey olsaydı bunu zırva komplo teorisyenlerinden değiil Sovyet Rusya'dan duyardık.
Çünkü Amerika Aya giderken rakipleri Sovyet Rusya da aya insan göndermek için çalışıyordu.
Rusların roket denemeleri başarısız olunca Amerika Aya Ruslardan önce gitti ve bu seyahati Ruslar izlediler.
Ruslar ayın çevresine karanlık yüzünü görebilecek uydular da göndermiştir hatta 1966 da aya ilk insansız yumuşak inişi gerçekleştirmiştir.
Ay çevresinde dünya çevresindeki uyduları ile Amerikanın tüm uzay programını takip eden en büyük rakipleri Sovyet Rusya Amerika'nın aya gitmediğini söylemiyor ama klavye başında araştırma yapan ultra bilinçli insanlar Amerika nın aya inmediğinden emin )))
Bu astreoide çarpış bir deneme.
Dünyayı korumak için dünyanın çok uzak yörüngesinde böyle araçlar tutabiliriz.
Bu araçlar hem gözlem için hem de bir tehdit halinde o meteora çarparak patlamak için kullanılabilir.
Çünkü bir göktaşını yeterince uzakta tespit edebilirsek ve yeterince uzakta bir çarpışma yaratabilirsek yörüngesini değiştirebiliriz.