Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasa, amerikanın diyanetidir. yıllık milyonlarca dolar para aktarırılıyor uzay araştırmaları için. Elde ne var? koca bir hiç. para nerde? paralar cukka. önce aya gitsinler.
hocam 69'da gittiler, yoksa sizin bi bildiğiniz mi var? 🤨