• 20-09-2022, 08:07:41
    #10
    mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
    Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.
  • 20-09-2022, 08:10:42
    #11
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenciye ev vermiyorlar verselerde bekar istemiyorlar :d napalım evlenelim mi ? Bu ülkede öğrenciye verilen değer Suriyelilerden kaç kat az bilmiyorum:d
    Öğrenci veya Bekar diyerek kiralama konusunda ev vermemek hukuken suçtur. Ispatı halinde ev sahibi ceza alır.
  • 20-09-2022, 08:13:09
    #12
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci veya Bekar diyerek kiralama konusunda ev vermemek hukuken suçtur. Ispatı halinde ev sahibi ceza alır.
    bu hükümet mi ceza kesecek ahahah görüyoruz herşeyi
  • 20-09-2022, 08:15:18
    #13
    Sizin gibiler bu saçma söylemlerle onları savunmaya devam ettikçe yaptıkları herşey sizlere müstehak ama kurunun yanında yaşta yanıyor işte. Yapılan yorumlar içinde tek saçma ve alakasız yorum sizinki olmuş.



    mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
  • 20-09-2022, 08:15:39
    #14
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hükümet mi ceza kesecek ahahah görüyoruz herşeyi
    Devlet ceza gerektiren bir durum varsa keser.. Siz devlet ile hükümet kavramını karıştırıyor olabilirsiniz. Eğer bir kanun varsa şikayeti sonrası ceza kesilecek bir durum varsa ceza uygulanır. Ha şunu diyebilirsiniz Türkiye'de Bürokrasi geç olur ceza alması belki bir kaç yılı bulabilir. ama ceza gerekiyorsa devlet cezayı uygular. Çok net..
  • 20-09-2022, 08:16:40
    #15
    Menüye ejder meyvesinide koyarlarmi acaba?
  • 20-09-2022, 08:25:30
    #16
    O değilde 1 zeytin demiş sonra çıkmış birisi demiş ki korumak için. 1 zeytin ya 1. Allah'ım çıldırmak üzereyim.!
  • 20-09-2022, 08:30:59
    #17
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde 1 zeytin demiş sonra çıkmış birisi demiş ki korumak için. 1 zeytin ya 1. Allah'ım çıldırmak üzereyim.!
    Obezite den kurtarıyor onu savunuyorlar bilmiyorlar ki din kardeşleri istediğini yiyip içiyor kendi milletine bu cefayı görenler Allah görüyor artık söylenecek söz kalmadı. Ve halen bunları savunanlarda akşam gidip patates yerken ödeyecekleri kira ve faturaları düşünüyor

    Cellâdına âşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan dinlet, ister çan dinlet
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet
    Müstahaktır ona her türlü zillet! ..
  • 20-09-2022, 09:01:48
    #18
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeytinden sadece bir tane ne ya saçma sapan işler. Başka ülkelere tonlarca yardım içeriye gelince acaba neyi nerden kıssak da daha fazla kazansak vs vs.
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde 1 zeytin demiş sonra çıkmış birisi demiş ki korumak için. 1 zeytin ya 1. Allah'ım çıldırmak üzereyim.!
    1 paket zeytin. İçinde 20 grma göre 7 10 arası oluyor o da yeter. Tekte 20 gr zeytin mi olur

    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.
    Akşam yemeği mantıklı. Daha çok şey alabiliyorsun. 3 çeşit yemek artı au eski sistemde para vermen lazımdı. Su ve çorba bedava oluyor ama kahvaltı saçma yanına yumurta ya da patates gibi ek lazım.