Sizin gibiler bu saçma söylemlerle onları savunmaya devam ettikçe yaptıkları herşey sizlere müstehak ama kurunun yanında yaşta yanıyor işte. Yapılan yorumlar içinde tek saçma ve alakasız yorum sizinki olmuş.
Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.