• 20-09-2022, 07:30:25
    #1
    Qui non proficit, deficit
    KYK yurtlarında verilen yemek yardımıyla açık büfe sistemi sona erdirilerek "Fix Menü" sistemine geçilmiş.

    Ekmek arası poğaça en sevdiğim... Neyse daha 4 senem var demiyorum ben bir şey, hayırlı olsun diyorum

    Haberin Detayları ve Örnek Menü;
    https://www.instagram.com/p/Cir-rtDs..._web_copy_link
  • 20-09-2022, 07:35:30
    #2
    Devletimiz şaşırtmıyor ve biz gençleri düşünüyor. Menü bile yazamayan aptallar biz gençlerin cebindeki son kuruşa kadar göz dikiyor.
  • 20-09-2022, 07:36:00
    #3
    zeytinden sadece bir tane ne ya saçma sapan işler. Başka ülkelere tonlarca yardım içeriye gelince acaba neyi nerden kıssak da daha fazla kazansak vs vs.
  • 20-09-2022, 07:40:38
    #4
    Ben küfür edince sonra ceza yiyorum
  • 20-09-2022, 07:50:14
    #5
    Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.

    Edit: Linçlemeyin 4 sene ben de kyk da kaldım. Verdikleri para ile sanki doydunuz da bunu eleştiriyorsunuz.
  • 20-09-2022, 08:00:15
    #6
    mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
    Kykda kalmayana demesi kolay KORUMAK ;d aynen çok koruyorlar yakında sabah 6 kalkış akşam 10 yatış telefon yasak namaz sorunlu da derler
  • 20-09-2022, 08:00:17
    #7
    şu video aklıma geldi.


    https://www.youtube.com/watch?v=3ALAugb7SZo



    KYK Yurtlarının çilesini neden çekiyorsunuz ki.. Kendi evinize geçmek mümkünse onu deneseniz? Ben öğrenci iken Kendi evimde kalıyordum, haftanın 5 günü makarna yiyorduk ama eğlenceliydi.
  • 20-09-2022, 08:00:58
    #8
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 3 senedir KYK yurtlarında kalıyorum akşam yemeğini 10:30da yemedikten sonra her zaman yemek oluyordu. Ben bu sabah poğaça ve krem peynir yedim açıkçası doymadım, açık menüde patates veya yumurta, menemen tarzı şeyler vardı şuanki menü ile kimse doymuyor özellikle erkekler.
    Mevcut yönetim birşeyleri gene bozup yapacak ki desinler icraat yaptı
  • 20-09-2022, 08:02:02
    #9
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu video aklıma geldi.


    https://www.youtube.com/watch?v=3ALAugb7SZo



    KYK Yurtlarının çilesini neden çekiyorsunuz ki.. Kendi evinize geçmek mümkünse onu deneseniz? Ben öğrenci iken Kendi evimde kalıyordum, haftanın 5 günü makarna yiyorduk ama eğlenceliydi.
    öğrenciye ev vermiyorlar verselerde bekar istemiyorlar :d napalım evlenelim mi ? Bu ülkede öğrenciye verilen değer Suriyelilerden kaç kat az bilmiyorum:d