Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.

Edit: Linçlemeyin 4 sene ben de kyk da kaldım. Verdikleri para ile sanki doydunuz da bunu eleştiriyorsunuz.