şu video aklıma geldi.
https://www.youtube.com/watch?v=3ALAugb7SZo
KYK Yurtlarının çilesini neden çekiyorsunuz ki.. Kendi evinize geçmek mümkünse onu deneseniz? Ben öğrenci iken Kendi evimde kalıyordum, haftanın 5 günü makarna yiyorduk ama eğlenceliydi.