mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
Kykda kalmayana demesi kolay KORUMAK ;d aynen çok koruyorlar yakında sabah 6 kalkış akşam 10 yatış telefon yasak namaz sorunlu da derler