Merhaba 3 senedir KYK yurtlarında kalıyorum akşam yemeğini 10:30da yemedikten sonra her zaman yemek oluyordu. Ben bu sabah poğaça ve krem peynir yedim açıkçası doymadım, açık menüde patates veya yumurta, menemen tarzı şeyler vardı şuanki menü ile kimse doymuyor özellikle erkekler.
Mevcut yönetim birşeyleri gene bozup yapacak ki desinler icraat yaptı