zeytinden sadece bir tane ne ya saçma sapan işler. Başka ülkelere tonlarca yardım içeriye gelince acaba neyi nerden kıssak da daha fazla kazansak vs vs.
O değilde 1 zeytin demiş sonra çıkmış birisi demiş ki korumak için. 1 zeytin ya 1. Allah'ım çıldırmak üzereyim.!
1 paket zeytin. İçinde 20 grma göre 7 10 arası oluyor o da yeter. Tekte 20 gr zeytin mi olur
Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.
Akşam yemeği mantıklı. Daha çok şey alabiliyorsun. 3 çeşit yemek artı au eski sistemde para vermen lazımdı. Su ve çorba bedava oluyor ama kahvaltı saçma yanına yumurta ya da patates gibi ek lazım.