Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zeytinden sadece bir tane ne ya saçma sapan işler. Başka ülkelere tonlarca yardım içeriye gelince acaba neyi nerden kıssak da daha fazla kazansak vs vs.
UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değilde 1 zeytin demiş sonra çıkmış birisi demiş ki korumak için. 1 zeytin ya 1. Allah'ım çıldırmak üzereyim.!
1 paket zeytin. İçinde 20 grma göre 7 10 arası oluyor o da yeter. Tekte 20 gr zeytin mi olur

batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.
Akşam yemeği mantıklı. Daha çok şey alabiliyorsun. 3 çeşit yemek artı au eski sistemde para vermen lazımdı. Su ve çorba bedava oluyor ama kahvaltı saçma yanına yumurta ya da patates gibi ek lazım.