Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.