escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hükümet mi ceza kesecek ahahah görüyoruz herşeyi
Devlet ceza gerektiren bir durum varsa keser.. Siz devlet ile hükümet kavramını karıştırıyor olabilirsiniz. Eğer bir kanun varsa şikayeti sonrası ceza kesilecek bir durum varsa ceza uygulanır. Ha şunu diyebilirsiniz Türkiye'de Bürokrasi geç olur ceza alması belki bir kaç yılı bulabilir. ama ceza gerekiyorsa devlet cezayı uygular. Çok net..