• 29-08-2022, 19:33:08
    #1
    Lisans Maliye mezunuyum. Batman adliyesi zabıt katibliği mülakat sonuçları bugün itibariyle açıklandı ve bana düşen yine hüsran oldu. 24 Mayıs tarihinde mülakatta girmiştik. Kpss puanım 79, klavye sınavında 3 dakikada 129 kelime yazmıştım. Askerliğimi yapmış, düzenli bir işi olmayan, evli ve 2 çocuk babasıyım. Tamı tamına 3 ay 5 gündür her gün heyecanla sonucu bekliyorduk..

    Mülakat denilen torpil sistemini yine geçemedim ve yaş itibariyle de son şansımdı zaten. Elendiğim beşinci mülakat oldu demek ki nasibimizde memurluk yok. Umudunuzu kaybetmeyin demek isterdim ama umudunu kaybeden birisinin böyle bir sözü söylemesi pek samimi olmaz.

    Hakkıyla girenler varsa helali hoş olsun ama torpil, referans ile girenler varsa bilsinler ki ne benim ne de 5 yaşında kızımın ve 1 yaşındaki oğlumun hakkı helal değildir..

    Herkes memur olacak diye bir kaide yok ama hakketiğimi düşünüyordum ağırıma giden yine tanıdıkların, akrabaların falan filan; olan nasıl oluyor demek ki beceremiyorsun, sen de iş yok sözleri olacak.. Neyse her şerde bir hayır, her hayırda bir şer var diyerek kendi kendimizi teselli edeceğiz yine

    Tek umudum kaldı 2022 KPSS lisans. O da iptal olmuştu malum yeni tarih 18 Eylül. Hayır dualarınızı beklerim. Rabbim emek veren herkese helal bir ekmek kapısı nasip etsin. İyi forumlar.

  • 29-08-2022, 19:34:48
    #2
    Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
    Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
    Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
    Sözlü mülakat olayı da Türkiye'nin değişmez gerçeği maalesef.
  • 29-08-2022, 19:37:06
    #3
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
    Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
    Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
    Sözlü mülakat olayı da Türkiye'nin değişmez gerçeği maalesef.
    Hocam Hayırlı olsun, cevabınızı görünce fark ettim. Kategori Moderatörü olmuşsunuz.
  • 29-08-2022, 19:37:53
    #4
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
    Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
    Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
    Torpil konusuna katılıyorum.
    35 yaşında bir lisans mezunu hangi kuruma geçecek hocam Batman Adliyesi 20 kişi alıyordu Batman'a göre fena bir sayı değildi. Ek olarak söylenti ikamet ettiğin şehirde başvurmak avantajdır dediler zira farklı şehirde olup başvuranlar sonra tayin isteyip gittiği için sıcak bakılmıyormuş. Neyse sağlık olsun.
  • 29-08-2022, 19:37:59
    #5
    Düşünceleriniz çocuklarınız için en güzel başarı ve miras olacaktır. Siz dürüstlüğünüzden ödün vermeyin, başkalarının hakkını yemeyin de varsın olmasın.
  • 29-08-2022, 19:38:15
    #6
    Torpil var mı bu işlerde, gözümle görmediğim için bir şey diyemiyorum. Bundan 3 sene önce girdim katiplik mulakatina. 3 dakikada 192 kelime yazdim. Kpss puanım 85. İlk girişimde kazanmıştım. Daha farklı bir fırsat çıktığı için hakkımı yedek arkadaşa verdim. Kısmet mi bunun adı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama sürekli aynı adliyede denemeyin. Özellikle büyük yerlerde başvurmanızi tavsiye ederim. İleride şans olur, hak verilir vs tayinle dönersiniz istediğiniz yere. Bol şans.
  • 29-08-2022, 19:39:24
    #7
    Yalnız değilsiniz hocam. Sözlü mülakat mağdurları çok fazla.



    https://twitter.com/iremmelisakgun/s...53449208881152



    https://twitter.com/iremmelisakgun/s...55435241185280
  • 29-08-2022, 19:39:41
    #8
    Eski bir Adliye personeli olarak sizlere şunu söyleyeyim , kişisel gelişiminize önem verip kendinizi gelecek çağa göre hazırlayın çok daha iyi durumda olacaksınız , maalesef zabıt katipliği dışardan görüldüğü kadar basit ve temiz bir iş değil , iş zorluğu çok diğer kurumlardaki memurluktan çok daha yorucu , vardır bunda da bir hayır ama cimer gibi kurumlara yazarak hakkınızı arayın derim.
  • 29-08-2022, 20:14:15
    #9
    Allah yardımcınız olsun.