LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
Sözlü mülakat olayı da Türkiye'nin değişmez gerçeği maalesef.
Hocam Hayırlı olsun, cevabınızı görünce fark ettim. Kategori Moderatörü olmuşsunuz.