Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
Torpil konusuna katılıyorum.
35 yaşında bir lisans mezunu hangi kuruma geçecek hocam

Batman Adliyesi 20 kişi alıyordu Batman'a göre fena bir sayı değildi. Ek olarak söylenti ikamet ettiğin şehirde başvurmak avantajdır dediler zira farklı şehirde olup başvuranlar sonra tayin isteyip gittiği için sıcak bakılmıyormuş. Neyse sağlık olsun.