Batman'dan başvurmanız büyük bir hata.
Sizin yerinizde olsam büyük adliyelerden başvururdum alımı fazla olan adliyelerden, şansınız olabilirdi.
Ayrıca Adalet Bakanlığı lisans mezunlarına sıcak bakmıyor kurum değiştirme ihtimaline binaen. Genelde lise-önlisans tercih ediyorlar.
Sözlü mülakat olayı da Türkiye'nin değişmez gerçeği maalesef.