Eski bir Adliye personeli olarak sizlere şunu söyleyeyim , kişisel gelişiminize önem verip kendinizi gelecek çağa göre hazırlayın çok daha iyi durumda olacaksınız , maalesef zabıt katipliği dışardan görüldüğü kadar basit ve temiz bir iş değil , iş zorluğu çok diğer kurumlardaki memurluktan çok daha yorucu , vardır bunda da bir hayır ama cimer gibi kurumlara yazarak hakkınızı arayın derim.