MustafaAKCA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor.
21
●1.178
- 19-08-2022, 12:49:52Hocam ben müşteriyim paranın yarısını peşin ödedim ? Benim sorunum ne olucak %50 ye kefil misiniz? Söylediğiniz anlamsız havuz sisteminin müşteri korumanın ne alakası var o zaman
- 19-08-2022, 12:51:20Proje yönetimi şeklinde olursa daha iyi olur market üzerindede olabilir R10 forumda anlasirsin projeyi açarsın ön ödemeli alır işe başlarsın yada hepsini alır işe başlarsın müşterine teslim edince ödemeni r10 dan alırsın r10 da satıcı alıcı koruma gibi bir sistem yok sadece şikayet konusu ve ban olayı var o kadar.emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 12:52:51(Ticaret puanınına ve referanslarına bakarak iş vereceksiniz) arkadaşa, bu durumda sizlik birşey kalmıyor arkadaş işini yapıp teslim edecek 😊RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 12:54:08Hocam çok uzun senedir burdayım yüzlerce ticaret puanı olan da aynı şeyi yapıyor çok gördüm denk geldim yaşadim referanslar ve ticaret puanı bir nebze olsun iş görüyor o kadar ötesi yok.MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 12:57:05Ben dediğiniz şekilde sorun yaşamadım, tabii bu biraz insanın kendisiyle de alakalı ama genel olarak ilk baktığım müşterilerimin ticaret puanı oluyor, kimin verip vermeyeceğini kestirebiliyorum 😊RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 13:20:27Buyuk risk. Ben olsam yapmam.RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Insanlar ile ugrasmak var para'da araci olmak cok sikiti isler.
Platform icindeki destekler taleplerini takip edebilmen icin calisanlarinin olmasi gerekecek. Memnuniyetsiz kullancilarin sikayetleri ile ugrasacan.
R10 bunu yapsa bile %3-5 gibi dusuk komisyonlar beklemeyin. Sistemin ayakta durabilmesi icin yuksek komisyon olacak. Bu seferde yuksek komisyon icin sikayetci olacaksiniz. - 19-08-2022, 19:05:49r10'da bu sistem büyük dert. Kolay değil ama yapılabilir tabi ki.