• 19-08-2022, 12:49:52
    #10
    MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranızı peşin alın yada %50 iş başı %50 iş sonu şeklinde çalışın bionluk gibi bir sisteme gerek yok bence. Yaptığınız işler ticaret puanlarınız bunun için var zaten.
    Hocam ben müşteriyim paranın yarısını peşin ödedim ? Benim sorunum ne olucak %50 ye kefil misiniz? Söylediğiniz anlamsız havuz sisteminin müşteri korumanın ne alakası var o zaman
  • 19-08-2022, 12:50:11
    #11
    Rokito Digital'da Market.r10.net var belki dediğiniz olur
  • 19-08-2022, 12:51:20
    #12
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rokito Digital'da Market.r10.net var belki dediğiniz olur
    Proje yönetimi şeklinde olursa daha iyi olur market üzerindede olabilir R10 forumda anlasirsin projeyi açarsın ön ödemeli alır işe başlarsın yada hepsini alır işe başlarsın müşterine teslim edince ödemeni r10 dan alırsın r10 da satıcı alıcı koruma gibi bir sistem yok sadece şikayet konusu ve ban olayı var o kadar.
  • 19-08-2022, 12:52:51
    #13
    Clear Conscience. ツ
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben müşteriyim paranın yarısını peşin ödedim ? Benim sorunum ne olucak %50 ye kefil misiniz? Söylediğiniz anlamsız havuz sisteminin müşteri korumanın ne alakası var o zaman
    (Ticaret puanınına ve referanslarına bakarak iş vereceksiniz) arkadaşa, bu durumda sizlik birşey kalmıyor arkadaş işini yapıp teslim edecek 😊
  • 19-08-2022, 12:54:08
    #14
    MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Ticaret puanınına ve referanslarına bakarak iş vereceksiniz) arkadaşa, bu durumda sizlik birşey kalmıyor arkadaş işini yapıp teslim edecek 😊
    Hocam çok uzun senedir burdayım yüzlerce ticaret puanı olan da aynı şeyi yapıyor çok gördüm denk geldim yaşadim referanslar ve ticaret puanı bir nebze olsun iş görüyor o kadar ötesi yok.
  • 19-08-2022, 12:57:05
    #15
    Clear Conscience. ツ
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok uzun senedir burdayım yüzlerce ticaret puanı olan da aynı şeyi yapıyor çok gördüm denk geldim yaşadim referanslar ve ticaret puanı bir nebze olsun iş görüyor o kadar ötesi yok.
    Ben dediğiniz şekilde sorun yaşamadım, tabii bu biraz insanın kendisiyle de alakalı ama genel olarak ilk baktığım müşterilerimin ticaret puanı oluyor, kimin verip vermeyeceğini kestirebiliyorum 😊
  • 19-08-2022, 13:20:27
    #16
    dev
    Kurumsal Üye
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda herkes iş verip teslim alamamak dan yada iş yapıp para alamamak dan şikayetçi r10 ne zaman freelancer yapısına gecicek bironluk benzeri yada var böyle bir projede henüz haberimiz mi yok?

    Havuz ödeme sistemi teslimat takibi vs vs..
    Buyuk risk. Ben olsam yapmam.
    Insanlar ile ugrasmak var para'da araci olmak cok sikiti isler.
    Platform icindeki destekler taleplerini takip edebilmen icin calisanlarinin olmasi gerekecek. Memnuniyetsiz kullancilarin sikayetleri ile ugrasacan.

    R10 bunu yapsa bile %3-5 gibi dusuk komisyonlar beklemeyin. Sistemin ayakta durabilmesi icin yuksek komisyon olacak. Bu seferde yuksek komisyon icin sikayetci olacaksiniz.
  • 19-08-2022, 13:46:42
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar bu işler bizim ülkemizde öyle kolay değil.Bddk'dan izin alman gerekli.
  • 19-08-2022, 19:05:49
    #18
    r10'da bu sistem büyük dert. Kolay değil ama yapılabilir tabi ki.