RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda herkes iş verip teslim alamamak dan yada iş yapıp para alamamak dan şikayetçi r10 ne zaman freelancer yapısına gecicek bironluk benzeri yada var böyle bir projede henüz haberimiz mi yok?

Havuz ödeme sistemi teslimat takibi vs vs..
Buyuk risk. Ben olsam yapmam.
Insanlar ile ugrasmak var para'da araci olmak cok sikiti isler.
Platform icindeki destekler taleplerini takip edebilmen icin calisanlarinin olmasi gerekecek. Memnuniyetsiz kullancilarin sikayetleri ile ugrasacan.

R10 bunu yapsa bile %3-5 gibi dusuk komisyonlar beklemeyin. Sistemin ayakta durabilmesi icin yuksek komisyon olacak. Bu seferde yuksek komisyon icin sikayetci olacaksiniz.