Forumda herkes iş verip teslim alamamak dan yada iş yapıp para alamamak dan şikayetçi r10 ne zaman freelancer yapısına gecicek bironluk benzeri yada var böyle bir projede henüz haberimiz mi yok?
Havuz ödeme sistemi teslimat takibi vs vs..
R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor.
21
●1.178
- 19-08-2022, 12:38:49
- 19-08-2022, 12:41:43Valla bekliyorum komisyon vermeye razıyım her türlühkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi makul seviyede çok yoruldum iş verip madur olmaktan. Video işi veriyorum 2 gün diyorlar ses yok en son ben yazıyorum hangi iş olursa olsun sorun yaşıyorum.
- 19-08-2022, 12:46:00İlla forumda olmak zorunda değil subda olur iş için anlarsın projeyi açar ön ödemeyi havuza alır işe başlar her iş için olmak zorunda değil isteyen orda yapar isteyen normal ticaretine devam eder.zargex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 12:48:06Paranızı peşin alın yada %50 iş başı %50 iş sonu şeklinde çalışın bionluk gibi bir sisteme gerek yok bence. Yaptığınız işler ticaret puanlarınız bunun için var zaten.
tabi makul seviyede çok yoruldum iş verip madur olmaktan. Video işi veriyorum 2 gün diyorlar ses yok en son ben yazıyorum hangi iş olursa olsun sorun yaşıyorum.