• 19-08-2022, 12:38:49
    #1
    Forumda herkes iş verip teslim alamamak dan yada iş yapıp para alamamak dan şikayetçi r10 ne zaman freelancer yapısına gecicek bironluk benzeri yada var böyle bir projede henüz haberimiz mi yok?

    Havuz ödeme sistemi teslimat takibi vs vs..
  • 19-08-2022, 12:40:20
    #2
    Yakında gelecektir diye tahmin ediyorum, rokito.digital web adresinden Rokito'nun projelerini inceleyebilirsin.
  • 19-08-2022, 12:40:35
    #3
    çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
  • 19-08-2022, 12:40:44
    #4
    Vardı öyle bişi sanki.
  • 19-08-2022, 12:41:43
    #5
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
    Valla bekliyorum komisyon vermeye razıyım her türlü tabi makul seviyede çok yoruldum iş verip madur olmaktan. Video işi veriyorum 2 gün diyorlar ses yok en son ben yazıyorum hangi iş olursa olsun sorun yaşıyorum.
  • 19-08-2022, 12:43:32
    #6
    Aktifliği arttırmak için davetiyesiz üye olma açıldı, bahsettiğiniz sistem forumun aktifliğini düşüreceği için bence kolay kolay açılmayacaktır.
  • 19-08-2022, 12:46:00
    #7
    zargex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktifliği arttırmak için davetiyesiz üye olma açıldı, bahsettiğiniz sistem forumun aktifliğini düşüreceği için bence kolay kolay açılmayacaktır.
    İlla forumda olmak zorunda değil subda olur iş için anlarsın projeyi açar ön ödemeyi havuza alır işe başlar her iş için olmak zorunda değil isteyen orda yapar isteyen normal ticaretine devam eder.
  • 19-08-2022, 12:48:06
    #8
    Clear Conscience. ツ
    Paranızı peşin alın yada %50 iş başı %50 iş sonu şeklinde çalışın bionluk gibi bir sisteme gerek yok bence. Yaptığınız işler ticaret puanlarınız bunun için var zaten.
  • 19-08-2022, 12:48:50
    #9
    Malesef herkesin dini imanı para olmuş