R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor.
21
●
1.178
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor.
1
2
3
19-08-2022, 19:08:50
#19
omer13
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
bionluk geröekten emeği hiçe sayıyor %20 kesinti yapıyor
o yine iyi sadeceon %30 kesinti yapıyorduuuu ama artık yok
19-08-2022, 19:13:40
#20
ÖzayDemir
Platin üye
Burada komisyonsuz, direk havale almak varken bir çok kimse %15-20 komisyon vermek istemeyebilir. Gerçi fatura olacağı için vergiden düşer firmalar.
Bence olmalı, biounluk' u kısa sürede aktiflik ve kullanıcı sayısında sollar.
19-08-2022, 19:24:46
#21
yunusdm
r10 coin çıkıyordu sözde
20-08-2022, 10:32:54
#22
enesaydeniz
Platin üye
Havuz sistemi demek en az %15 - %20 arasında komisyon demek.
2000 liralık bir iş yaptığınızda 400 liranın komisyona kesilmesi demek. Yani 5 kere iş yaptığınızda bir iş bedeliniz komisyona gidecek.
Bunu kimsenin istediğini sanmıyorum. Komisyonun %5 gibi bir şey olacağını da düşünmeyin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler