hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
bionluk geröekten emeği hiçe sayıyor %20 kesinti yapıyor
o yine iyi sadeceon %30 kesinti yapıyorduuuu ama artık yok