Konu
R10 neden freelancer iş merkezi açmıyor.
19-08-2022, 19:08:50
#19
omer13
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
bionluk geröekten emeği hiçe sayıyor %20 kesinti yapıyor
o yine iyi sadeceon %30 kesinti yapıyorduuuu ama artık yok