MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paranızı peşin alın yada %50 iş başı %50 iş sonu şeklinde çalışın bionluk gibi bir sisteme gerek yok bence. Yaptığınız işler ticaret puanlarınız bunun için var zaten.
Hocam ben müşteriyim paranın yarısını peşin ödedim ? Benim sorunum ne olucak %50 ye kefil misiniz? Söylediğiniz anlamsız havuz sisteminin müşteri korumanın ne alakası var o zaman