• 19-08-2022, 02:13:25
    #1
    merhaba trendyola gireceğim inşallah yakın zamanda mağaza açacağım şuanlık üreticiden ürün bulmaya çalışıyoruz ne satacağımıza vs karar veriyoruz üreticisini arıyoruz ama aklımda şöyle şeyler var şimdi ben bir ürünü 50tlye alsam 150tlye satsam bana nerden baksanız 40tl falan kar kalıyor bu üründen oyüzden o kadar ucuza almalıyım ki 100tl fazlasına mağazaya koyduğumda insanlar normal fiyatı bu ya demeli ama bana garip geliyor 50ye alınan şeyin 150ye satılması ama öyle satmazsam da hiç kar edemem ve trendyolda bakıyorum bazı ürünleri 20 30tlye satanlar var onlar nasıl satıyor nasıl ayarlıyor kar ediyor hala anlamadım bilgisi olan biraz açarsa konuyu sevinirim
  • 19-08-2022, 02:14:18
    #2
    sattığı ürün bazından %lik ödeme yapmasından dolayı olabilir mi? 10 tllik ürün satıyorsa 9 tlsini uygulamaya ödemiyor ki...
  • 19-08-2022, 02:15:54
    #3
    hocam komsiyonu var kargo ücreti var ve kdvsi var tabi hepsini ödemiyorlardır ama mantığı anlamaya çalışıyorum ben sadece acaba nasıl oluyor diye
    alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sattığı ürün bazından %lik ödeme yapmasından dolayı olabilir mi? 10 tllik ürün satıyorsa 9 tlsini uygulamaya ödemiyor ki...
  • 19-08-2022, 02:18:17
    #4
    Platin üye
    Kendine websitesi kurup trendyola vereceğin komisyon ile ads reklam çık, bundan 2-3 yıl sonra ufak ufak bilinirlik ve güvenilirlik sahibi olursun.
  • 19-08-2022, 02:21:03
    #5
    40tl altında 5.99+kdv gibi bir kargo ödüyor satıcı

    20tl mal oluyor 14tl. Komisyon düş kaldı 11 tl. KDV düş kaldı 9tl Yani 3-4 tl ye aldıysa kâr eder ama bu işle nasıl ugrasan çalışan paketlemeci lazım. Çok düşük kâr marjı var
  • 19-08-2022, 02:21:21
    #6
    fiyat azaldıkça kargo ücreti ve komisyon tutarı azalıyor 30 liraya ürün satıyorsa 5-6 tl ye alıyordur. sürümden kazanıyordur. tanıdıklarım var günde 350 400 kargo çıkıyorlar ürünlerden 2-3 tl kâr ediyorlar.
  • 19-08-2022, 02:22:22
    #7
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine websitesi kurup trendyola vereceğin komisyon ile ads reklam çık, bundan 2-3 yıl sonra ufak ufak bilinirlik ve güvenilirlik sahibi olursun.
    Trendyola satış yapınca komisyon veriyorsun sorun yok ki. Mantığı anlamadım
  • 19-08-2022, 02:25:27
    #8
    Maalesef çoğu satıcı zarar ediyor kimsede bunun farkında değil
  • 19-08-2022, 02:30:12
    #9
    Çok fazla komisyon kestiğini duymuştum. Denemek isterseniz agresif şekilde pazarlayın ürünlerinizi. Satmayacak gibi olursa kardan zarar ederek satmaya çalışacaksınız. Sonuç olarak çekilirsiniz trendyoldan. En mantıklısı kendi sitenizde satmanız ya da instagram butik