fiyat azaldıkça kargo ücreti ve komisyon tutarı azalıyor 30 liraya ürün satıyorsa 5-6 tl ye alıyordur. sürümden kazanıyordur. tanıdıklarım var günde 350 400 kargo çıkıyorlar ürünlerden 2-3 tl kâr ediyorlar.