40tl altında 5.99+kdv gibi bir kargo ödüyor satıcı

20tl mal oluyor 14tl. Komisyon düş kaldı 11 tl. KDV düş kaldı 9tl Yani 3-4 tl ye aldıysa kâr eder ama bu işle nasıl ugrasan çalışan paketlemeci lazım. Çok düşük kâr marjı var