merhaba trendyola gireceğim inşallah yakın zamanda mağaza açacağım şuanlık üreticiden ürün bulmaya çalışıyoruz ne satacağımıza vs karar veriyoruz üreticisini arıyoruz ama aklımda şöyle şeyler var şimdi ben bir ürünü 50tlye alsam 150tlye satsam bana nerden baksanız 40tl falan kar kalıyor bu üründen oyüzden o kadar ucuza almalıyım ki 100tl fazlasına mağazaya koyduğumda insanlar normal fiyatı bu ya demeli ama bana garip geliyor 50ye alınan şeyin 150ye satılması ama öyle satmazsam da hiç kar edemem ve trendyolda bakıyorum bazı ürünleri 20 30tlye satanlar var onlar nasıl satıyor nasıl ayarlıyor kar ediyor hala anlamadım bilgisi olan biraz açarsa konuyu sevinirim