hocam komsiyonu var kargo ücreti var ve kdvsi var tabi hepsini ödemiyorlardır ama mantığı anlamaya çalışıyorum ben sadece acaba nasıl oluyor diye
sattığı ürün bazından %lik ödeme yapmasından dolayı olabilir mi? 10 tllik ürün satıyorsa 9 tlsini uygulamaya ödemiyor ki...